Jag fixa't!

Hej bloggen. Hoppas ni mår bra! Måste skärpa mig med uppdaterandet, fan jag skäms till och med, men jag har så himla mycket att göra med träning, plugg och jobb.. Just nu tränar jag för fullt med en ny personlighet, vi funkar verkligen jättebra ihop och det är sjukt kul att få inspiration och ny motivation!
 
Vill dela med mig av ett avklarat mål jag har haft, kommer ni ihåg att jag hade som måltavla en bild på mig i spagat i Barcelona? Jag fixa't! Är verkligen stolt över mig själv, det går såklart att finslipa men jag är nere! Ni ser, allting lönar sig, resultaten kommer efter mycket slit. Har tragglat varje dag efter gymmet, så konstigt hade det varit om det inte hade gett resultat ;) Nu ska jag äta mellis sen är det dags för att hänga och klänga i dansstudion!
 
 
 
Dream big!
 
 
 
 

Kommentarer
charlotte säger:

Grymt jobbat!

2013-09-12 | 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback