Tisdag 11 juni 2013

Hej Bloggen. Hoppas ni mår bra! Själv mår jag jättebra. Har precis varit nere på gymmet och kört ett triceps och axelpass. Det börjar ta sig nu och jag börjar bli riktigt nöjd! Så jäkla kul när man ser hur man varje dag blir starkare och större, så ge inte inte upp! You will be there, im promise. Men det krävs hårt arbete, man får inget gratis här i livet. Det kommer vara dagar som är skitjobbiga, du har inte lust med nånting, jag har också såna dagar, men det är då vi måste bita ihop och masa oss iväg på träning ändå, det är de vi blir starka av. Det kan handla om att bara ta sig ut på en promenad, man behöver inte gå till gymmet och pumpa i två timmar. Hälsa och träning handlar också om andra saker än bara gymhäng som vissa verkar tro. Ut och dansa en kväll med dina vänner, ack så bra träning! (du tänker inte på att du tränar och dessutom har du förbaskat roligt)
 
Idag har jag massa att göra, har möte med en PT kund imorrn som jag måste förbereda för, ska göra ett träningsprogram till min pappa sen ska jag försöka sätta ihop min lilla danskoregrafi som jag börja skriva på, det kommer vara en blandning av magdans och chairdance.. :D
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Biff :D

2013-06-14 | 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback