Måndag 10 juni 2013

Hello Monday! De flesta hatar måndagar, medans jag älskar dom, en jobbvecka bakom sig och en träningsvecka framför sig! :) Ska snart ner till gymmet, idag ska jag träna med en vän som jag inte har tränat med förut så det ska bli askul! Ska ge henne en riktig omgång att hon inte kommer vilja träna mer med mig sen haha. Ska försöka få med lite bilder hem, är ju så dålig på att fota övningar när jag är på gymmet, men det är för att jag alltid tränar själv (forever alone) så blir lite knepigt att få till det med både vikter och kamera hehe.
 
Ha en fantastisk måndag och se till att masa dig till gymmet under dagen så får du en grym start på veckan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback