Kaloriintag

Jag måste säga att jag är frustrerad.. Jag har fått tips om en jättebra kostregistrering, vilket jag registrerade mig på idag och enligt mina förutsättningar ska jag få i mig ca 2700-3000 kcal varje dag. Nu när jag har varit extremt noga med att fylla i allt ligger jag på 1780 kcal (!!!!!!!) Och då är inte ens min styrketräning imorse borträknad, vilket landar på 400 kcal, så 1380 kcal är jag på nu och har bara kvällsmellis kvar.. Snacka om att ligga på underskott och ha schysst fettförbränning.. För min del är det bara att smälla i sig chips och pommes alltså! Haha nä skämt och sido, men måste ta tag i min kost för dom här värderna är inte okej. Jag anade att jag skulle ligga på underskott men inte såhär mycket.. jag som ändå äter ordentlig frukost, mellis, lunch, mellis, middag, kvällsmellis.. får se om det är samma besvikelse imorrn..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback