Helgen

Hej bloggen! Jag har varit sämst på att uppdatera under helgen, jag har varit på summerburst med mina tjejkompisar. Lyssnar egentligen inte jättemycket på sån typ av musik, men känslan och stämningen var oslagbar. Riktigt bra! Det är flera personer som frågar mig om jag dricker alkohol när jag tränar så mycket, och ja det gör jag, ca  2 ggr månaden, ibland mer eller mindre pga födelsedagar osv. Jag vill inte sluta leva bara för att jag tränar, jag prioterar träningen enormt men att dricka några öl en kväll ser inte jag som något negativt. Däremot skulle jag inte dricka varje helg för det påverkar träningen för mycket och dessutom så tror jag att jag hade ledsnat på öl ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Isabel säger:

Snyggobert varning på Elin ;D

2013-06-19 | 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback