Hej Linköping!

Godmorgon! Snart framme i Linköping för nästa tillfälle i skolan. Det är fortsättning på konditionslära men börjar vi ska också med hälsopedagogik och kostlära, ska bli riktigt intressant! Trivs jättebra i Linköping, har lika roligt varje gång. Är helt klart en av de roligaste sakerna jag gjort i livet. Och ännu bättre att jag gjorde det själv, hade jag valt skolan i sthlm hade det inte alls varit på samma sätt, här nere blir det en helt annan relation till folk. Jag hade exempelvis aldrig haft en rumskompis som jag har så kul med :) 
 
fick lite tankar om en ny dans på tåget, och hade inget papper att skriva på så fick bli en servett! Ska försöka lägga ut inspiration på olika danser och koregeafier, ska försöka sätta ihop den nya till nästa vecka! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback