30 juni 2013

Godmorgon söndag. Hur mår ni? Har precis ätit frukost framför tvn, kollade på ett program som handlade om veterinärer från bondi, helt fantastiskt vilka människor det finns som gör allt för att rädda djuren. Jag såg ett annat vetenskapligt program häromdagen och där sa dom att husdjur kan förlänga en människans liv upp till sju år, som jag absolut tror på. Ett husdjur skapar lugn, trygghet, glädje och gemenskap. Så självklart ska de behandlas med det bästa. 
 
Idag ska jag försöka plugga lite, har varit dålig på det de senaste veckorna pga jobb och andra festligheter. Ska jag träna en timmes yoga och flexibelitet (har ett mål att kunna gå ner i spagat till sista veckan i augusti då jag åker till barcelona) så det är bara nöta på lederna! Ikväll ska jag träna med alla mina systrar, ett sätt att umgås på och samtidigt få träna, kan inte bli bättre! 
 
En bild från i fredags 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback