29 juni 2013

Hallå bloggis. Vad skönt det är att vara ledig en hel helg, väldigt sällan jag får vara det. Men den här helgen går jag och förbereder mig mentalt för att nästa månad jobba 25 dagar.. Har en lång vintersemester att se framemot därför allt detta jobb! Igårkväll fyllde en av mina bästa vänner år så det firades med en BBQ med närmsta vännerna. Jag kom självklart också på idén att trixa lite för att få lite coola bilder, så idag fick jag ta följderna av en värkande rygg, man är tydligen inte så flexibel längre hehe.. Men kul var det! Ikväll blir det filmmys med min vackra mamma, med massa glass och ostbågar! Vi åt en fantastiskt god middag i solen också, grillad kycklingfilé & champinjoner, sallad, färsk majskolv, potatisklyftor och getost, yummi yummi! Nu ska jag dra igång filmkvällen!
 
Ha en fantastisk lördagskväll
 
Frukost framför tvn, vilken lyx
 
 
 
Tror min vän har en aning korta hamstrings ;)
 
Helvete vad det här kändes, haha jag har aldrig varit så vig i hela mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback