Några dagar i skärgården

Jag hade ju en liten minisemester i helgen. Åkte över till pappa som va på vårat landställe på Åland. Jag har verkligen lärt mig uppskatta ledighet, det är verkligen en lyx. Jag har verkligen inte gjort nånting annat än legat på en klippa i solen, så sjukt skönt! Dessutom så har jag läst en sviiiinbra bok! Jag gillar inte annars att läsa men den här boken var så jävla bra, sträckläste 600 sidor, rekommenderar starkt! Annars var det bara god mat, bad och massa sällskapsspel :) 
 
Idag var jag på gymmet med Elin. Vi var riktigt duktiga idag, båda va dygsura i svett när vi gick därifrån, precis som de ska vara! ;)
 
Bästa boken i hela världen, tre sekunder skriven av roslund & hellström
 
 
Morgonprommis varje dag
 
 
Pappa odlar gurkor :D
 
 
 
 
Helt klart en av mina favoriträtter!
 
Kvällsol, läsning och glass med passionsfrukt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback