5 juli 2013

Nu när jag håller på bloggar så märker jag verkligen vilka rutiner jag har, dagarna ser ju typ likadana ut och gör dom inte det blir det typ kortslutning i mitt huvud :D imorse var jag och lillesyrran på gymmet, idag vart det triceps och axlar. Axlar har alltid varit en favorit men triceps börjar gillas riktigt mycket nu också! Ryggen är annars en solklart favvo. Benen tycker jag är värst, blir så uttråkad men man kan inte gilla allt så det är bara att bita ihop! Dessutom så är rumpan (alla gluteus musklerna) otroligt viktiga för att stabilisera bäcken, knä och fotled. Så att inte ha aktiva gluteus bidrar till knä, fotled och ländryggsproblem, vilket är väldigt vanliga skador. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback