20 juli 2013

Godmorgon soliga lördag! Perfekt väder för sola och bada, men jag ska som vanligt gå och jobba hela dagen.. Har några lediga dagar nästa vecka och då passar jag på att åka till Åland, ut i skärgården och njuta av sol och bad jag med. Jag åker ju snart till Barcelona med mina favorittjejer så jag är inte alls bitter, tanken på hur kul vi kommer ha så kan jag lika gärna jobba nu som en dåre och åka dit med massa fickpengar! :)
 
Igår hade jag en jättetrevlig kväll med några vänner, vi köpte massa godsaker, ost, kex, parmaskinka, lite olika snacks och så gjorde vi fantastisk goda drinkar som innehöll vattenmelon, jordgubbar, mynta och sprite zero. Riktigt riktigt goda, rekomenderar starkt! Nu ska jag iväg till stadium och kika efter ett par boxningshandskar och tillbehör, har bestämt mig för att jag och syrran ska börja boxas lite, det är ju så himla roligt, grym träning och så kan man passa på att njuta av vädret om man kör ute! Jag brukar aldrig ha vilodagar men idag kände jag att jag behövde ta det lite lugnt, gjorde 30 chins igår (10 åt gången) så det känns riktigt bra i trapzen idag och jäklar vad nöjd jag var igår!
 
Chins igår
 
 Myskväll med fina vänner
 
Alkoholfria vattenmelondrinkar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback