19 juli 2013

Godmorgon på er, hoppas ni mår bra och njuter av livet. Igår körde jag ett benpass, funderar på om jag ska lägga in två benpass per vecka nu, men bara på lätta vikter, jag vill inte ha förstora ben. Efter gymmet mötte jag upp bästis så åkte vi till en badklippa där dagen bestod av lunch, bad och sol. Sen på eftermiddagen var det dags för jobb. Det är de positiva med att jobba som jag gör, man får dagarna med sol sen jobba några timmar på kvällen. 
 
Nu sitter jag och syrran och käkar frukost, vi ska ner till gymmet och kötta rygg idag. En av bådas favoriter så det blir kul! Vi hörs sen!
Kvalitetstid med bästis
 
Frukost, havregrynsgröt med hallon/blåbär och mjölk
 
 Haha smile baby, its friday
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback