16 juli 2013

Hej på er! Jag har haft fullt upp hela dagen, imorse var jag på gymmet med syrran, det var triceps och axlar som gällde. Det är helt fantasiskt vad duktig Sandra blivit, för några månader sedan gnällde hon för ont i ryggen, orkade ingenting, tyckte jag var helt dum i huvudet som ställde klockan för att gå upp och träna på mornarna. Idag är hon precis den personen också, tekniken är oerhört Bättre, hon är mycket starkare, uthålligare och hon går till och med upp på mornarna för att träna med mig!  Riktigt roligt när jag fått henne inse att träning inte är jobbigt och tråkigt! :) 
Vidare på dagen så var vi och shoppa, åt sushi till lunch och spendera lite lön, vilket jag var värd eftersom jag inte har handlar kläder på flera månader, dessutom har jag det problemet  att istället för att vara för smal eller för tjock så har jag vuxit i muskler vilket gör att kläderna inte sitter som dom brukar hehe så nya var behövligt!  
 
Nu ska jag sova och ladda inför ett nytt milspår imorrn. förhoppningsvis kommer jag kunna springa utan att få ont i benhinnan igen. Natti natti
 
 
Syster och bästa träningskompis
 
 
 
 
Islatte & frapino en självklarhet när man shoppar! ;)
 
 Ooops.. :D

Kommentarer
pissenisse säger:

nu jävlar börjar du bli bitig syrran :D

2013-07-17 | 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback