15 juli 2013

Hallå där. Hann inte skriva nånting igår pga massa andra saker, på morgonen körde jag min mamma till Arlanda och precis när vi kommit ut från vårat kvarter så hände det som verkligen inte får hända när man ska till Arlanda, en punktering.. Haha och jag och mami hade pratat om det innan och jag ba "ääsch sånt händer inte och gör det de så byter man på 2 min" .. Men eftersom vi hade en till bil hemma så var det bara åka hem med punka, slänga in alla resväskor i andra bilen och sen järnet till Arlanda. Direkt efter det åkte jag till spåret och gick 3,5 km (har fått benhinneinflammation så kan inte springa!!Världens ledsnaste tjej!) sen hem och göra lite hemmaövningar innan jobbet. 
 
Idag var det legday, vart helt slut när jag var klar! Har lagt till några fler övningar på mitt benpass så det tog riktigt bra. Efter gymmet mötte jag upp bästis och åt lunch. Och nu på kvällen har jag jobbat. Shit vilka långa och hektiska dagar jag har! Inte konstigt att man somnar som en stock. 
 
Idag startade även min nyblivna klient sin resa till ett mål vi satt upp. Förra veckan hade vi ert coachsamtal där vi diskuterade hur vi ska gå till väga, hinder, fördelar osv. Och idag gick startskottet. Ska bli riktigt kul att få vara coach och vi kommer bli ett grymt team! 
 
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
natta säger:

grym blogg!!

Svar: Tusen tack!
Linnea Wollermo

2013-07-16 | 19:01:05
Bloggadress: http://nataliealexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback