13 juli 2013

Godmorgon alla fina. Hoppas ni mår bra! Själv var jag jättetrött imorse så hoppade över gymmet och tog sovmorgon. Nu när jag ätit frukost känns det jobbigt att jag inte träna, man har ju sitt beroende och sina rutiner haha. Och jag har ju aldrig vilodagar pga jag kör olika muskelgrupper. Men självklart ska jag få unna mig en vilodag, det är inte de, utan jag ser ju typ vilodagar som straffdagar, jag vill ju tråna eftersom det är så himla kul! Så om jag är jobbig på jobbet idag vet jag absolut anledningen hehe ;) Som sagt, jobba 12-22 idag, skitkul när det är strålande sol ute.. Hoppas ni får njuta mer av solen än vad jag får! 
 
 
Havregrynsgröt med eko drottningsylt, mjölk och plockade hallon direkt från trädgårdslandet
 
 Apelsinklyftor, gröt, kaffe, vatten och hårt surdegsbröd med ägg och kaviar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback