Vilse i skogen vandrar vi omkring

Asså vilken jävla dag jag haft.. kommer ni ihåg det där milspåret jag har pratat om? Efter att jag var klar med skrivuppgiften ringde jag bästis och fråga om vi kunde ta en pw och se hur spåret ser ut (tänkte det kunde vara bra innan man börjar springa) sagt och gjort, vi börjar knata på och det var ett schysst spår tills vi kom typ halvvägs, vi fick gå över sumpmark, vart helt dygsura om fötterna, vi fick hoppa, klättra, ta sig under stockar och träd, jag sjönk till och med ner i sumpmarken ända upp till låren. Och Hanna trampade nästan på en huggorm. Och så pricken över i't så gick vi vilse, och då menar jag på riktigt vilse. De markeringar vi följde var utsatta riktigt dåligt. Hanna fick ringa våran chef och säga att vi blir försenade till jobbet för att vi gått vilse haha. Det tog oss tre timmar att ta oss ut därifrån, och ni kan ju förstå hur mycket våra kollegor skrattade åt oss när vi tillslut tog oss till jobbet..kommer aldrig mer sätta min fot i det där spåret, kan fan vara bland det värsta jag gjort 😱  Men jisses vad vi kommer skratta åt det här om ett halvår 😝
 
är helt slut i kroppen, natti natti bloggen🌙🌸 
 
 
 

Kommentarer
Susanne säger:

Haha fyfan, låter värre än när vi sprang vilse i min skog ;P

2013-08-08 | 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback