One place

Tänk att en enda stad kan göra mig så glad. Det är lika tråkigt att lämna varje gång. Det är lixom inte samma typer av människor, folk är trevliga, pratar och är glada, här hemma blir man ju typ förvånad om en främling ler mot en (eller tror personen är psyko) riktigt tragiskt egentligen. Det är ju såklart skillnad på storstad, men det borde egentligen inte vara en ursäkt, trevlig kan ju alla vara? 
 
Mina dagar i Linköping har varit riktigt lärorika! Första dagen hade vi kost & näringslära, andra dagen konditionsträning och praktiskt arbete som testledare på cykel, tredje dagen instruktörtskap i gymmet och löparteknik (där vi vart filmade var och en och fick en analys på hur man springer, riktigt kul!!) och fjärde dagen kostrådgivning samt kost & näringslära. Jag är så tacksam över min utbildning, vi lär oss så otroligt mycket och det märks tydligt att skolan och lärarna vill ha kvalité på sina elever. Tillskillnad från ptkurser som är på en månad, hur fan ska man hinna lära sig allt på de? Kanske om man är Einstein..
 
ska sova nu efter en lång dag, upp till vanliga rutiner och gymmet imorrn! 💪💃
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback