8 augusti 2013

Hej bloggen! Jag har en riktigt grym vecka! Är så sjukt glad och peppad till tusen! Idag vart det ett riktigt grymt benpass med Elin, det är så skönt (och roligt förstås) att ha någon att träna med, man blir mycket mer motiverad, peppar varandra och man kan skrika och passa varandra så man verkligen klämmer ut det sista i musklerna! Tänkte tipsa om vårat benpass eftersom det var så himla bra och skriver inte ut vikterna eftersom det är så himla individuellt (det har ingen betydelse för er vad vi lyfter, eller hur?) men alla övningar har vi börjat tungt och maxat vikterna. På det sista setet kör vi alltid på varje övning tills man absolut inte orkar mer (då är det skönt med passning av sin träningskompis)
-  Benspark 4 set, 8 reps
- Hackingmaskin (typ av knäböj i lutande position) 4 set, 8 reps
- Sumosquats på bänk 4 set, 15 reps
- Lårcurl 4 set, 8 reps
- Stela marklyft, 4 set, 10 reps
 
Sumosquats, en riktig askiller!
 Detta är min förvandling på bara fem månader. Och jag är tjejen som inte alls gillar att träna ben, men som ni ser på bilden, det lönar sig. Alla hemska benpass har gjort nytta och idag är jag så sjukt stolt över mig själv. Ge aldrig upp, det kommer ge resultat tillslut!
 
 Mellanmålstips: Kvarg med hallon och chiafrön
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback