7 augusti 2013

Hallå gladisar! Hoppas ni mår bra. Jag själv mår jättebra! Hade en sån stört bra dag på gymmet idag med min bästa träningskompis Elin, vi är ett bra team hon och jag. Vi körde stenhårt och intensivt bröst och bicepspass, och körde verkligen tills vi höll på spy, hjälpte varandra och skrek på varandra, riktigt grymt! Detta gjorde mig riktigt glad så det känns som att min dag kommer vara helt superbra :D
 
Sitter och kollar på filmer från bikini fitness i våras, herregud vilka snygga kroppar dessa kvinnor har! Vill ha!! Det är riktigt motiverande för min del! Ska försöka slita mig från filmerna och plugga lite, är ju snart dags att dra tillbaka till Linköping igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback