3 augusti 2013

Hej bloggen. Usch vad jag är på dåligt humör idag. Är en sån dag man bara vill lägga sig under täcket och va ifred. Och så ska man ta sig till jobbet.. Bara bita ihop och försöka fejk le 😉 igår körde jag ett hårt benpass ihop med en kille på gymmet, skitkul att träna med någon som man inte känner så bra! Så idag har jag faktiskt lite träningsvärk och jag som aldrig brukar få träningsvärk längre! 😀 Idag va tanken att jag skulle köra ett triceps och abs pass men min kropp skrek efter mer sömn så tog sovmorgon istället hehe 😊 ska försöka lyssna på en bra låt innan jag drar till jobbet, kanske kan bidra till liiiite bättre humör (tycker synd om mina kollegor annars) 
 
Bild från i veckan, never give up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback