18 augusti 2013

Hej! Bloggen blir lite lidande eftersom mina dagar här nere i Linköping är så fullspäckade, har så himla roligt! Igår hade vi en heldag kost och närlingslära och idag hade vi kosttillskottslära, repition av konditionslära samt praktiskt arbete som testledare inför åstrandscykeltest. Vi ska kunna ta manueöl puls på en person som cyklar vilket gör det ännu svårare eftersom personen rör på sig, och på provet får vi bara vara 3 pulsslag ifrån vilket är en tiondel fel, shiiiit vad jag måste öva! jag ska skriva ett inlägg sen om kosttillskott, bör man äta det elIer inte? Drar man i sig massa onödiga saker för att folk påstår att man ska ha de? Eller kan man inte äta för mycket? Jag redogör såna frågor nästa vecka! 
 
Nu ska jag duscha och göra mig redo för middag på stan eftersom min fina roomie fyller år idag! 💛🎉🎊🎈
 
Lekte lite på gymmet efter skolan 😀
 
 haha ha en mysig söndagskväll 😛
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback