16 augusti 2013

Hooola! Hoppas ni mår bra! Själv känner jag mig helt slut, det känns att man har jobbat som en dåre hela sommaren nu, men snart åker vi äntligen till Barcelona! 😎👙☀ 
 
Imorse var det axel och triceps pass med mina tjejor. Allas favorit haha 😀 Vi körde vårat vanliga pass men idag bytte vi ut dipsmaskinen till riktiga dips, och höll i varandra för att hjälpa till på uppvägen, och jävlar vad vi klarade mer än vi trodde! 🙏👊 Efter gymmet vart det en vända till stan, lite shopping, lunch och självklart en glass på de. I gallerian har dom en yoghurtglasshop där man får välja och plocka sin egna glass, hur smarrigt! Nu ska jag packa för imorrn åker jag till liiiiinköööööping 😀😃😃😃 wiiieee! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback